Shop Mobile More Submit  Join Login
Movie Magic by e1n Movie Magic by e1n
This whole “gazing into each other’s eyes” thing really only works on movies, I tell you.
Add a Comment:
 
:iconkaizokushojo:
KaizokuShojo Featured By Owner May 27, 2015   Traditional Artist
I dunno, it's worked for me. :B 
But it has to be a moment in which intensity is already previously established, I think...  It doesn't just happen at, say, a carnival as you're leaving the tilt-a-whirl, as some movies would have you believe.  Nope, not at all. XD
Reply
:iconinistrife:
IniStrife Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist General Artist
....damn.....thats what I do too...first blush hard and then start to turn to the side and giggle like stupid >>
Reply
:iconechotseng:
EchoTseng Featured By Owner Jul 23, 2013  Student General Artist
lol ;P
so true
Reply
:iconblackiechan35:
BlackieChan35 Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist General Artist
Bahahaha. This is something I would definitely do. xD
Reply
:iconcandydoodlz:
candydoodlz Featured By Owner Jun 17, 2013  Student Digital Artist
lol hilarious! xD
Reply
:iconnorthheart:
Northheart Featured By Owner Mar 28, 2013  Student General Artist
HAHAHAHAHAHHA omg XDDD
i think i would probably do the same XD
Reply
:iconmiss-mae:
Miss-Mae Featured By Owner Mar 6, 2013  Hobbyist General Artist
LOL! So true!
Reply
:iconapeculiarpersonage:
apeculiarpersonage Featured By Owner Feb 21, 2013
And you know you've found the right person when they laugh with you and kiss you anyway.
Reply
:iconyubbi45:
yubbi45 Featured By Owner Dec 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yeah, i get really uncomfortable if someone looks me in the eye for more like 7 seconds
Reply
:iconindigokatana:
IndigoKatana Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
It's a pity how true this is.
Reply
:iconjazzpirate:
Jazzpirate Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Photographer
Hahaha, awesome expression on the girl!
Reply
:icondarkside-ky:
darkside-ky Featured By Owner Dec 1, 2012
Actually it could work...if the looking part leads to sex...
Reply
:iconhyperjetix28:
Hyperjetix28 Featured By Owner Dec 18, 2012  Student General Artist
I agree
Reply
:iconjirael:
jirael Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist Traditional Artist
oh come on...sometimes you can hold it in!
Reply
:iconjanina-tube:
Janina-Tube Featured By Owner Nov 22, 2012
LOL? x,DD WOOT??? That epic face at the end! hahahahahaha
Reply
:iconmiki-magic:
Miki-Magic Featured By Owner Nov 16, 2012  Hobbyist Writer
I'm actually the opposite. I may be rough around the edges but I get really tacky and cheesy and romantic with my husband. ^^;
Reply
:iconsadkit827:
Sadkit827 Featured By Owner Nov 16, 2012
thats too entirely true xD
Or when you get the most brilliant idea to blow rather than act normal person and kiss them
Reply
:iconjumiku:
JuMiKu Featured By Owner Nov 16, 2012
Yeah, looking deeply into people's eyes' makes me crack up, too.
Reply
:iconauddits:
Auddits Featured By Owner Nov 15, 2012  Hobbyist General Artist
LOL I DO THIS TO MY BOYFRIEND ALL THE TIME

I can't stop laughing at the cheesy mood OTL
Reply
:iconupquark:
UpQuark Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Soo true! :)
Reply
:iconmaria-j-micheal:
maria-j-micheal Featured By Owner Nov 14, 2012
Ngahahahahahaha~~~~
Reply
:iconsessinara:
Sessinara Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
I'm just like this girl! X'D
Reply
:iconxxkraitxx:
XxKraitxX Featured By Owner Nov 12, 2012
this is the best.
Reply
:iconsydneytyler:
sydneytyler Featured By Owner Nov 12, 2012  Student Traditional Artist
Too hilarious!
Reply
:iconkarvamato:
Karvamato Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist General Artist
Bwahaha omg :'''D
Reply
:iconnoder:
Noder Featured By Owner Nov 12, 2012  Student General Artist
Word! Me and my girl laugh it off if this kind of mood killing happens tho :D
Reply
:iconblacktemplar:
blacktemplar Featured By Owner Nov 11, 2012
I was thinking of doing this exact thing!!! you beat me to it, coodos good sir.
Reply
:icone-dantes:
E-Dantes Featured By Owner Nov 10, 2012
Mooooood killer!
Reply
:icontayla19:
Tayla19 Featured By Owner Nov 10, 2012
hahaha lol
Reply
:iconvmunoz2:
vmunoz2 Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
EPIC! this would be me...
Reply
:iconpencileyes:
PencilEyes Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist General Artist
LOL! Epic. Love your style!
Reply
:iconcandyponi:
candyponi Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
dunno 'bout you guys but my boyfriend and i have quite a few moments of movie-like cheesy romance lol
Reply
:iconhippiegeek:
hippiegeek Featured By Owner Nov 10, 2012
So true.
Reply
:iconthe-smart-cookie:
The-Smart-Cookie Featured By Owner Nov 10, 2012
LOL, the "dErp" expression in the last panel might just be the greatest thing I've seen all week!
Reply
:iconseiani:
SeiAni Featured By Owner Nov 10, 2012   Digital Artist
I know, no matter how romantic my boyfriend tries to get I always keep getting reminded by movies and destroy the mood.
:iconorzplz:

It really is too cheesy ><
Reply
:icontheartsydoglover:
theartsydoglover Featured By Owner Nov 10, 2012
Knowing myself, I would most likely to the same as the reality one. :lmao:
Reply
:iconnafanua123:
Nafanua123 Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist General Artist
what the what!? haha woaaaa there lol I've never really gazed into my boyfriends eyes before I'll have to try it iI sure as hell hope it doesn't end up like this!! xD hahaha
Reply
:iconsonikacain:
SonikaCain Featured By Owner Nov 10, 2012
Dat face...
Reply
:iconnollit:
Nollit Featured By Owner Nov 10, 2012
looks like my first kiss
Reply
:iconrivuletpawprint:
RivuletPawprint Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist General Artist
That looks like the short I saw today called "Paperboy"
Reply
:iconjonfreeman:
JonFreeman Featured By Owner Nov 10, 2012   Digital Artist
hahahaha, this is so ridiculously true
Reply
:iconthecures:
TheCures Featured By Owner Nov 10, 2012
i always laugh after the first kiss
Reply
:iconkoki-babii:
koki-babii Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist General Artist
it's amazing how true this is XD
Reply
:iconanaisforrat:
AnaisForrat Featured By Owner Nov 10, 2012
LOL :lol:
Reply
:iconmisw:
misw Featured By Owner Nov 10, 2012
me TT.TT
Reply
:iconsumgie1:
sumgie1 Featured By Owner Nov 10, 2012
*snickering* :D
Reply
:iconbrumagem:
brumagem Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Artist
DAT GOOFY FACE :icondatassplz:
Reply
:iconfungalzombiex:
FungalZombieX Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist General Artist
For the most part... Yes.
Reply
:icondeus-nocte:
Deus-Nocte Featured By Owner Nov 10, 2012  Professional Digital Artist
Haha, I dunno. I'm gonna go against the grain here and say that I've never had the bottom scenario happen. My fiance and I have always liked long gazes to each other~

(Though it's not always romantic. We'll stare at each other in a dead silence if we're arguing, too |D; )
Reply
:iconparorox3:
Parorox3 Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL oh Gawd xD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 500 × 700




Details

Submitted on
November 9, 2012
Image Size
66.8 KB
Resolution
500×700
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
33,348 (2 today)
Favourites
1,686 (who?)
Comments
115
Downloads
98
×